Visokoefikasno sredstvo za zaštitu rashladnih sistema u vozilima novije generacije sa hladnjakom sa unakrsnim tokom • zaptiva mikroporozna mjesta i otvore do 0,1 mm, kod mikropropusnih mjesta na duhtungu glave cilindra i priključaka crijeva • obezbjeđuje zaptivenost sistema i sprečava gubitke rashladne tečnosti u sistemu uslijed isparavanja • preventiva kod svake izmjene rashladne tečnosti • pogodno za sva uobičajena sredstva za zaštitu od smrzavanja i rashladne tečnosti
Sredstvo za zaptivanje i održavanje rashladnog sistema kod motora starije generacije bez filtera za odvajanje nečistoća • zaptiva tanke pukotine u hladnjaku, bloku i glavi motora. crijeva i spojevi u rashladnom sistemu takođe mogu biti zaptiveni • dugotrajno osiguravamo nepropusnost kružnog toka rashladnog sistema • sprječava gubitak rashladne tečnosti • preventiva kod svake izmjene rashladne tečnosti • pogodno za sva uobičajena sredstva za zaštitu od smrzavanja i rashladne tečnosti
Sredstvo za čišćenje kanala i komponenti sistema za hlađenje kod benzinskih i dizel motora putničkih i komercijalnih vozila. • brzo, efikasno i bez demontaže uklanja naslage u sistemu za hlađenje i čisti ga od nečistoća • kompatibilan sa sredstvima za zaštitu od smrzavanja i rashladne tečnosti • PH 9,8 – 11,4 - kompatibilan sa svim materijalima koji se koriste u proizvodnji hladnjaka • uklanja ostatke korozije • može se koristiti kao preventivna mjera prije svake promjene rashladne tečnosti
Sredstvo za čišćenje karbonskih naslaga i čađi u DPF-filterima • nije neophodna demontaža DPF filtera • nije zapaljiv • neutrališe kiselinske ostatke pepela i metala • isparava ne ostavljajući tragove
Sintetizovano motorno ulje za benzinske i dizel motore, uključujući vozila sa DPF ili EGR. Namijenjeno za upotrebu u motorima koji ispunjavaju EURO 4, EURO 5 i EURO 6 norme.
Sintetizovano motorno ulje zadovoljava specifikaciju ACEA C3 što znači da je namijenjeno i za motore sa DPF filterom. Može se koristiti u motorima EURO 4, EURO 5 i EURO 6 norme. Odlikuje se niskom sadržajem sulfidnog pepela, fosfora i sumpora (Low SAPS) što znači da neće zapušiti ili oštetiti katalizator. Namijenjen je i za VW vozila sa pumpa dizna sistemom (VW 505 01).
Svojstva: svesezonsko motorno ulje proizvedeno po savremenoj tehnologiji primjenom sintetizovanog HC baznog ulja. primjena: za komercijalna vozila sa smanjenom emisijom izduvnih gasova i čestica, koji imaju filter čestica (DPF - Diesel Particulate Filter). obezbjeđuje izuzetno nisko trenje.
Mineralno motorno ulje proizvedeno od specijalno odabranog baznog ulja sa najsavremenijim paketima aditiva.
Pruža izuzetno širok spektar primene.
Specijalno dizajniran za primenu u mešovitom voznom parku: za dizel i benzinske motore u putničkim automobilima, kamionima, terenskim i poljoprivrednim mašinama.
Svojstva: ulje mineralnog porekla ulja, proizvedeno za podmazivanje visoko opterećenih hipoidnih zupčanika, u reduktorskim kutijama komercijalnih motornih vozila, poljoprivrednih i građevinskih mašina. primjena: za podmazivanje zupčanika koji su izloženi velikim pritisnim i temperaturnim opterećenjima. To se posebno odnosi na zadnje osovine i transmisije s hipoidnim prenosom. Mogu se koristiti i kod asinhronih ručnih mjenjača kod kojih je predviđena upotreba ovog tipa ulja.
Svojstva: mineralna ulja, koja se upotrebljavaju kao tečnost pod pritiskom u savremenim hidrauličnim uređajima. Sadrže materijale za povećanje otpornosti ulja na starenje, zaštite od korozije i otpornost-stabilnost na visoke pritiske ( EP ). Pretežno se upotrebljavaju u hidrauličnim uređajima u kojima se pojavljuju velika termička naprezanja i koja rade u uslovima čestih i velikih promjena temperature u uređaju i radnom okruženju. Proizvode se od baznih ulja obogaćenih najsavremenijim kompleksima aditiva. Karakteriše ih visok indeks viskoznosti, visoka otpornost na smicanje, niska tačka tečenja, brza deemulgacija. Poboljšana je zaštita hidrauličnih uređaja od trenja, habanja, rđe i korozije. Vrlo su postojani prilikom promjene temperaturnih uslova rada. Ne preporučuju se za turbine i za podmazivanje hidropumpi koje imaju sklopove koji su posrebreni (za iste se koriste samo ulja bez cinka).
Mineralno ulje za lance testera. Koristi se za podmazivanje sistema izloženih velikim vibracijama, rotacijama i pritisnim opterećenjima kao što su motorne testere i gateri. Prednosti: • Štiti od habanja. • Vođica lanca i mač se ne pregrijevaju tokom rada testere • Pogodno za upotrebu u ekstremnim dnevnim temperaturama ljeti i zimi Zadovoljava specifikacije:ISO VG 100
• Podmazujekroz gorivo Common Rail ili Pumpa Duse sistem za ubrizgavanje dizel goriva kod putničkih i komercijalnih vozila. • Obezbjeđuje precizno ubrizgavanje goriva (manja potrošnja goriva i stabilan i miran rad motora)
Univerzalni brisači čije je tijelo napravljeno od opružnog lima obezbjeđuju ravnomjerni pritisak cijelom dužinom kontakta sa vjetrobranskim staklom, čak i kod stakla sa zakrivljenjima.
Metlica brisača koja ima 8 tačaka oslonca, čime se omogućava odlično prijanjanje pri velikim brzinama. Time se postiže ravnomjerna raspodjela sile i brisanje. Prirodna guma čini 60% a ima i grafitnu zaštitu. Odgovara svim godišnjim dobima. Aplicira se pomoću U adaptera. Dužina: 1000 mm